IDAG Onsdag!

Körde idag klockan 7-7:30 på SATS i Sundbyberg, jävlar har aldrig kört så tidigt pass i mitt liv, ville bara sova: ) i början men så snart jag började med tunga vikterna så vart jag helt peppad, hade då käkat hemma prestationskapslar, för att palla av det tidiga passet, körde tillsammans med mamma, fast hon körde endast cardio träning.

Det var ganska så mycket folk så tidigt, man tror inte att folk tränar då fast det är en hel del som kör tidiga pass! innan jobben typ!

Körde idag främre lår + axlar

 

 

Ben ( främre lår- Quadriceps femoris)

  1. Knäböjd med bena tätt ihop
  2. Benpress med fötterna långt ner på fotplattan
  3. Benspark

 

 

Axlar

  1. Axelpress
  2. Hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. Kabellyft frammåt
  4. Drag till hakan på kabelmaskin med stång

 

 

 

Sen så efter passet drog jag till skolan, jobbigt, ville sova fan haha, och efter skolan så drog jag för att träffa Linda en super vän, det var skit kul att träffa henne, prata mm hon har ju varit bortrest i flera månader, så hon hade mycket att berätta, verkligen kul!

Vi snackade i typ 2 timmar, sen så skulle hon dra till Boxningen! Och köra ett tufft pass, hon är skit duktig på boxning! Det är nice!

Tänkte ta en bild men kom på att jävla kameran inte hade batteri! Fett jobbigt!! Nästa gång jag träffar henne tar jag en bild :) Linda var super söt idag:) brun som fan! Brunare än mig! Haha

 

När vi sa hejdå, så drog jag till hudvårdsalongen här i Järfälla, och bokade tid för ansiktsbehandling till den 26,längtar haha! Det var ett tag sen! Så fort jag kom hem la jag en ansiktsmask:) måste ju hålla mig fräsch! :)

 

Ska äta snart fan! Sen plugga! Jobbigt sen sova för måste upp 06:00!

 
sER NI HUR ANSIKTET GLÄNSER=? GENOMSKINLIG MASK, ALLDRIG PROVAT HAHA!














Aja kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ser ut som gelé eller nåt :P

2010-02-17 @ 18:40:58
Postat av: Tommy

Sv: Bor inte i sthlm, bor i Malmö!

2010-02-17 @ 18:43:14
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: haha ja det är det!

2010-02-17 @ 18:52:05
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0