idag Lördag!

Idag lördag var jag helt död på morgonen, och ändå drog jag och körde ett ryggpass! Skulle

ha tränat med Kaj men han var fett seg och kom typ när jag hade 1 övning kvar! Men men jag väntade på honom! Sen så drog vi och basta!

 

Körde idag

 

  1. Rodd i Kabelmaskin
  2. Latsdrag till bröst
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Pulldowns
  5. Marklyft

 

Var helt död när jag skulle köra mark… så det vart inte så mycket, ville bara sova!

 

Efter passet kom pappa förbi med bilen och hämtade mig, så drog vi till Kista , klippte mig där, var nu trött på mitt fluff, såg ju helt cp ut! Haha

Vart rätt nöjd fan! Kille som klipper heter Nidal! Han är skit duktig frisör!

 

Sen efter drog vi mot Viksjö till våra bästa vänner, det var kul att träffa Vicente, Pepe och Pepita! Länge sen vi inte sågs! Skulle hämta deras kanin som jag ska hjälpa de att sälja den! Imorgon! Den e fett sött, och fett tjock! Skulle vara nice till nästa jul! :)

Haha

Pepita är så söt, hon hade 2 lösa tänder hon visade och hon var glad för hon skulle tappa de och få 50 kr per tand! Vi får se imorgon om hon lyckades tappa tänderna och få 100kr! hahha hon blir rik, hon har redan typ 60 kr, hennes önskan är att spara till en häst! :)

Fett söt!

 

Jag + Pepita, hon är så gullig! :)


söt bild, vad tycker ni om min klippning? jag är fan nöjd:) hehe





Pepita min andra lillasyster;)



Pepito min bror! super kul person! biffarna! :)




 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: maria

svar: det händer ingenting speciellt :P hos dig då?

2010-02-13 @ 23:44:17
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Anonym

de snyggt mannen! ;)

2010-02-14 @ 01:19:55
Postat av: natta

ha en underbar alla hjärtans dag med dem du älskar!

önskar

Natalie, Daisy och lilla Stella <3

2010-02-14 @ 07:53:41
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0