idag!!! Lördag!!:)

Dagens rygg pass:

 

  1. Rodd i kabelmaskin
  2. Latsdrag mot bröst
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Pulldowns
  5. Ryggresningar på snedbänk med vikt

 

 

 

 

 

 

Hade skit svårt idag att gå upp ur jävla sängen: ) var helt slut, kan lova att jag inte känt mig så nere sen sist jag deffade, och eftersom min deff börjar i April ungefär, så har jag redan börjat förbereda mig sen 2-3 månader tillbaka! Denna gång vill jag inte deffa så snabbt på kort tid, utan redan nu börja långsamt ,på det sättet undviker jag att tappa onödigt med muskler.

Så just nu har jag ganska så koll på vad jag stoppar i mig, försöker börja räkna kalorierna mm!

För sen kommer det bli en liten chock för kroppen att vänja sig!: )

Så fort jag gick upp så hoppade jag i duschen för att vakna upp, sen fixa väskan med träningssakerna och dra till gymmet, det var lugnt idag, inte så mycket folk där, så jag kunde köra passet i lugn tempo! Träffade lite vänner också så det var roligt ju!

 ___________________________________________________________

 

Sen efter jag tränat så hämtade pappa upp mig! Och så drog hela familjen till Viksjö, hem till Gilda och Vicente (speciella vänner sen många år tillbaka) vi skulle fira Gildas syster Geraldine som fyllde 30 år: ) hehe, det var rätt trevligt där:) det är alltid en så gullig stämning när man är hemma hos de! tror Geraldine måste blivit rätt glad över att alla kom och firade henne! hon har mycket folk som tycker om henne, hon är så snäll och go person! hoppas verkligen hon får det här året med stor lycka till allt hon vill och kan uppnå!



Sen kom även fler gäster:) hehe som José & Irina mm! Vi vart en del folk där! Åt jätte god mat, köttet hehe var mjukt och saftigt! Hehe

 

Tyvärr käkade jag ingen tårta eller godsaker, men massa frukt hade de lagt upp, de vet att jag är så sträng med vad jag käkar: ) det är gulligt av dem att stödja: ) hehe det var bara lite synd att jag inte hängde med något idag typ! Var så trött ju, nästan svimfärdig ibland kände jag mig, denna vecka har jag ju tappat så mycket vätska ur kroppen, och jag körde även ett jobbigt tungt pass idag, så jag var rätt död, just nu sitter jag här, ska fan sova snart, under deffen sen kommer jag knappt palla av något utan då blir det bara skola, träna och sova! Inget ut och klubba mm! Joo kanske någon gång, hehe jag dricker ju som sagt inte något! Men jag är död varje gång jag går ut: ) men men så är livet, vill man bli fin så får man lida pin!

Inget är gratis i denna värld, så vill man ha en snygg kropp som jag vill till sommaren så får man slita! Och jag skiter i vad folk tycker om mig, det är det minsta jag bryr mig fan! Utan jag kör mitt race, jag  vet vad jag behöver och vad jag gör! Allt är uträknat så jag precis klarar mig utan att det blir problem mm!

Mitt liv är så och jag är nöjd: )

 
hehe jag står upp, Pepita längst bort, Pepito sitter och Geraldine åt höger, söt:)



Peptio+ Syrran, Karla!!




Gilda, Mamma och Geraldine!



Geraldine får en stor LatinoBiff kram : ) hehe




jag + Pepita, hehe


jag , pepita och pappa! jag ritar med henne:) hehe söt hon e! :)


söt hon e!:)


jag+ pepito, serverar förrätten!:)


förrätten:) hehe god och nyttig!




jag + min söta syster Karla!





haha födelsedags barnet får 2 små öron:) hahah!




haha är jag inte sexig!:)




grattis Geraldine på din 30 års dag:)


haha alla skulle krama åt henne:)


Min familj + lilla Geraldine!


haha :) kul! hon fick massa kuliga saker:)














 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Söta bilder :) Har du en ekorre hemma???

2010-02-28 @ 12:15:48
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0