idag Lördag!!

Sov fan hela natten utan problem och vaknade fett sent idag, typ runt 11:00! Sen så fixade jag en shake med protein och fixade träningsväskan. Syrran och pappa kom med mig! Så det var ju kul, syrran ska bli bodybuilder:) som jag:) hehe! Och pappa måste få ner kaggen!:)

Det var ganska så mycket folk på gymmet idag och idag körde en jävlig biffig snubbe, säkert knaprat något:) hehe!

Passet gick bra, jag körde i alla fall mitt pass, endast rygg! Jävlar var jag var slut på slutet! Då körde jag marklyft! Fyfan! Vad man får syrebrist!:) hhahah

Efter jag hade kört så drog jag och stretcha, medans pappa visade syrran hur maskinerna fungerade! Sen drog jag och basta och duscha!

Ganska så kul pass idag! men seg!:)

Hela familjen ska senare idag till Bålsta hem till några goda vänner, då en av dem fyller år: ) så vi måste vara där och fira!

Just nu leker syrran och jag med Piff och Puff som är fett lata små busar! De vill bara sova! Hehe!

 

 

Dagens pass:

 

  1. Latsdrag till bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Rodd i kabelmaskin
  4. Pulldowns
  5. Marklyft

 

jag! kolla på axeln:) hahah

 
Puff!!





haha!







 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: maria

sv: tror alla varit det ngn gång ;P

2010-02-20 @ 16:49:42
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Girly

Duktig träna på en Lördag?

Själv har jag ätit godiset från i går:P



2010-02-20 @ 18:39:45
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

Duktig träna på en Lördag?

Själv har jag ätit godiset från i går:P



2010-02-20 @ 18:39:48
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla söööt! :D

2010-02-20 @ 23:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0