idag! :) haha

Vaknade 06:00 idag och jag skulle vara på SATS klockan 7 tiden typ! Och jävla bussarna kom aldrig, väntade  1½ timma på bussen och inga kom, och det skulle komma 4 stycken under den tiden! Fan, sen så drog jag och skulle ta 547:an och den kom inte heller fan! Fast det innan hade gott som vanligt! Jag höll på att dö av kyla! Det var – 26 grader ute! Hade så ont i bena, fötterna, händerna och kinderna! Dog av kylan fan! Då kommer Kaj pojken förbi i bilen och körde mig till SATS , fan började bli galen, såg typ i synen! Haha!

 

Sen när jag kom till gymmet så var klockan 09:00 typ! Fan! Så passet idag gick skit snabbt, hann köra igenom hela passet fast med stress, hatar att stressa! Det var rätt fullt också idag så det var inte kul! När klockan var halv 11 så fick jag träffa Mile för vi skulle till Älvsjö mässan! Och den resan vart också jobbig! Tågen gick bara till Karlberg och därifrån fick vi byta till en annan pendeltåg! Mot t-centralen , den resan gick på 1½ timma och det brukar normalt ta 20 minuter!

 

 

 

Dagens pass:

 

Bröst ( Pectoralis maljor)

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Bänkpress på omvänd snedbänk
  5. Kryssdrag

 

 

Biceps Brachii

 

  1. Stående skivstångcurls
  2. Höga Bicepscurls i kabelmaskin

 

 

 

 

 

 

När vi kom dit så var det inte så mycket folk men sen! Jävlar vi var över 3000pers där! Det var rätt nice, massa UF företag där! Så det var kul tog lite bilder:) hehe!

Imorgon måste jag vara där från 09:00 till 15:00 , idag var jag där från 11:00 till 20:00!! Kom nyss hem! Så det var fett jobbigt! Har värsta värk i bena! Jag satte mig inte ner på hela dagen! Kan du fatta hur jobbigt det är!

Åt idag godis:) inte så mycket men de hade på borden!:)

Om ni vill titta förbi imorgon så kan man göra det, det är till allmänheten då, och det kommer vara proppfullt som förra året! Fanns knappt plats att röra sig där!


Jag + Jocke!:) kallas tjockssmock!




Mile + Jocke!




här delades det ut priser:) hehe




Mile, Viki,+ hennes vän och  jag!!




Sandra, Paulina, Jag , vackra Elin + Michael!


hehe god vitamin vatten för att bli stor och stark!



hehe jag + 2 söta tjejer som har sin monter bredvid mig, köpte en knottrig kondom av dem!:)
5 kr! porriga kodisar! köp!!


Mitt gäng, tyvär saknas en! :)


haha!:)


sexigt träd + jag! :)














Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :)



Haha, ni ser ut att ha haft skoj :)

2010-02-22 @ 23:26:49
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag var duktig och tränade ikväll :D

2010-02-22 @ 23:47:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah sköna bilder.. :D dog a kylan idag, och som du säger så var trafik helt sjukt sen.. -,-

2010-02-22 @ 23:58:47
Postat av: josefin

sv : det klart

2010-02-23 @ 06:55:50
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: bajsugglan

Gött!

Jag ska kopiera av ditt schema och köra det på gymmet idag, hehe!

2010-02-23 @ 08:49:14
URL: http://bajsugglan.blogspot.com/
Postat av: Girly

Roliga bilder;)

2010-02-23 @ 11:37:45
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Joel

sv; haha jaa, kan du ge dig på ;)

2010-02-23 @ 16:56:43
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: Girly

Å förlåt hehe;P



Jag äter helt fel, bara godis & Mackor aldrig mat hehe eller mat äter jag som en myra.



Men är aldrig still, ute och går, dansar eller gymmar:)



Vill inte gå ner mer i vikte älskar de få kurvor jag har kvar:)

Puss & Kram Girly

2010-02-24 @ 11:47:27
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0