idag haha smidöö typ!

Vi drog, Kaj, Micke ( Kajs kusin) och jag! Till smidö någon stans typ mellan bro / Bålsta!

Vi fick gå i sjön i typ 1 km till stugan ! trodde isen inte höll! Fett läskigt! Men det gick bra, bad till gud innan jag ställde mig på isen, fast jag aldrig ber haha!

När vi kom dit så försökte vi få igång ved bastun och samtidig borra och såga ett hål i sjön! Det gick super bra , vi fick upp isbiten också , vägde nog en 80 kg hehe.

Sen när allt var igång så gick vi in o värmde oss, och när jag skulle ta min första vinter dopp så trodde jag att jag skulle dö av en chock, men det var inte så farligt som jag trodde, kallt som fan var det ju. Men hann inte dö innan jag kom up, dog efter hahah …..

Kom hem nyss, och är skit stel och seg och trött ska bli skönt att käka snart o sen sova gott,  har svettats som fan, fats tror jag ska be mamma att göra massage med olja på låren för imorgon ska jag köra ben och det kommer inte kännas så skönt! Hehe!

Kommer knaka som fan ju.

Fan måste göra om det här igen, det var ju fett nice, och känns bra..

 

 

stugan ute i sjön!! hahah


 

kolla vad långt det är till land fan!!



jag


farlig jag är nu!!



Micke , kajs kusin!! borrar



Kaj mass visar hur stark han e, kolla vad vi har sågat upp!!




Jag!!



Micke!!



Kaj!!



Micke + Kaj, jag pallar inte vara med haha! för tjockis!:)




Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D

Har du sovit got i natt då?:)

2010-02-10 @ 08:00:18
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0