idag! Fredag!!!

Fan kaos morgon idag, vaknade tidigt för att hinna komma i tid till S:T Görans sjukhus, skulle göra ett blodprov där. Och alla jävla tågen var försenade till och med bussen utanför mig var fett sen så jag missade första tåget! Och kom typ vid 11 fram! När jag drog innan 08:00! Lackar på jävla SL, okej att tågen är lite sena, men att bussarna är inställda eller riktigt sena! Då lackar jag! Det är så jävla kallt ute ju! Man fryser fan fast på vägen! Eller typ blir en vandrande isglass!

 

 

I alla fall när jag kom fram, så gjorde jag blodprovet, men jag var så jävla utsvulten , hade inte käkat något sen igår ! för man fick tydligen inte käka något efter 20:00, jag tränade ju som en dåre igår och hade bara käkat shakes hela dagen, så jag hade inte fått i mig fast mat precis! Så jag var ju på väg att svimma idag! haha så när jag såg första Burger King så drog jag in och köpte 2 Dubble Wopper, endast burgarna! Och en liten läsk och så sprang jag till tåget och bara tjocka mig! Hade typ dressing över hela face:t men var ju så himla död och hungrig att jag inte brydde mig , det satt några tanter bredvid mig och de såg ganska chockade ut haha! Jag bara åt och åt!: ) sen fixade jag en protein shake och drack upp den med lite prestations ökande kapslar för jag var på väg till gymmet!

 

 

Idag gick passet rätt så okej! Pigg var jag ju men död efter all träning som jag haft under veckan! Så det gick ju rätt söligt! Men körde igenom hela utan problem!

Tog typ en 2 timmar, sen så var jag klar! Juste Palin pojken kom också, trodde inte att han skulle komma idag!:) men han kom så han körde lite samtidigt som jag körde!

Har inte kunnat ta så mycket bilder på gymmet för man får tydligen inte fota på SATS gym, utan tillstånd, TÖNTIGT tycker jag!   

Men jag har skickat in ansökan nu! får väl se om man får något svar! Vem vet! Kommer i alla fall försöka ta bilder när inga av personalen är i närheten! Men idag kunde jag inte ta!: )

Jag skällde i alla fall ut dem här om dagen! När hon på receptionen skällde ut mig först! Då skickade jag till deras chef ett mail , och de bad sen om ursäkt mm! Hahah typ grät!

 

 

 

 

 

Dagens Pass:

 

Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

1.      Kappdrag på kabelmaskinen

2.      Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

Midja

 

1.      Sidböjningar på kabelmaskinen

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Omvända enarmspushdowns

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

 

 

 

 

 

 

Klockan 15:15 hade jag också en jobb intervju på Personlig Assistans ( Järfälla) ska jobba som kontaktperson åt någon kille som har ADHD ( DAMP). Ska nog bli kul! I alla fall att få in lite extra pengar! Men det blir inte så mycket inkomst! Utan måste hitta ett bättre jobb sen!

Skulle vilja jobba på nått gym eller på något företag som säljer träningssaker/ tillskott mm! Det skulle vara nice ju!

Vem vet kanske får något likande jobb någon gång!

I alla fall jag fick jobbet idag så det var kul, men jag vet inte än vilken kille jag får! Fanns 2 alternativ som hon jag hade möte med skulle välja! Spelar nog ingen roll, fast en av killarna älskar och träna så det skulle ju vara nice att jobba med den killen!

 

 

Ska sen käka något för nu sitter jag här hemma! Och softar, rätt död, en vän fyller år idag så han ska nog firas annars ut och klubba med vänner , får se! Men ska käka nu …

 

Haha

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah kul att de blev arga.. :D men aa du får ta bilderna sen... tror fan att de blir kul att jobba med killen som har adhd, liksom roligare än att typ skotta snö lr nåt haha

2010-02-19 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0