idag!

45 minuter innan jag skulle till boxningen så dök min kära kusin Luisa upp med lilla Natalia hehe, det var jätte länge sen vi inte träffades, sen i julas:) så kul var det! Synd bara att jag var på väg ut! Kan ju inte missa mitt pass!

det var skit nice på boxningen, vi körde hårt uthållighets pass, jag fick nästan kramp i låren, förlorade ju så mycket vätska idag på gymmet, och jag hade kvar en massa energi på boxnings passet så jag tappade ännu mer vätska så just på slutet av passet så drog lårmuskeln ihop sig!

Men men sånt får man vara beredd att ta, det är bara att bita ihop!

Nu när jag kom så hade min kusse och lilla Natalia inte gått så jag hann i alla fall säga hejdå: )

Hehe käkade också anka! Hahah pappa köpte anka! Ganska gott faktiskt, mjukt kött:)

Ska snart tvinga mamma göra massage på ryggen för är fett stel sen sova typ är död och måste upp tidigt!

 


Jag + Min kära Kusin Luisa!



Lilla Natalia som äter nyttig hemgjort fruktglass!













 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Ingen aning, har knappt koll på vad som händer i helgen haha. Själv?



Så söta bilder :)

2010-02-25 @ 22:44:15
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Joel

Dagen har varit helt okej. Din då?

2010-02-26 @ 17:35:15
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0