hej :)

Anonym:

heej!! hur laget? tranar du inte boxning langre?
jag ar hemma nu kom hem i lordags.. fan va kallt de ar!!!! va bra din blogg har blivit=) i dag ska jag trana boxning ar sjukt jobbigt har inte tranat nat pa hela tiden jag har varit borta.. aja ha de bra!!
kramar linda

 

 

 

 : ) HEJ Linda sötnos, hur mår du? Jag mår bra, har tagit ett uppehåll just nu med boxningen för att jag har så jävla mycket i plugget, sen så ska jag försöka få ryggen att bli mer musklad.

Jag kommer inte sluta med boxningen helt och hållet, ska försöka komma ner nån gång när jag har lite extra tid, kommer fortsätta senare med boxningen, haha du lär  få en massa träningsverk sötnos.

 

 kul att ha dig här i Sverige igen, hoppas du har haft det roligt i det varma vädret, har saknat dig: )

Vi får ta och träffas någon dag, så får du visa bilder mm: ) haha .

Ska du fortsätta jobba i Viksjö?

 

Puss Linda, sköt om dig

Hoppas vi ses snart igen




//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0