Gympass Torsdag!

Efter plugget, drog jag direkt och gymma på SATS i Sundbyberg, vart så förtjust i det gymmet, att jag har tänkt köra där de dagar jag kör ben, kanske någon annan dag med, bror på vilken tid jag slutar från plugget.

Idag körde jag så hårt att jag var på väg att svimma på slutet av passet, var så slut att jag typ visste inte vart jag stod : ) det är en jobbig känsla, då.  Men sen efter passet, när man sätter sig i bastun och dricker sin drink  så känner jag mig så nöjd: ) känns alltid skönt när man klarat av passet på max prestation.

 

Dagens pass:

 

Ben ( Bakre lår, Insida lår, vader)

 

  1. Benpress med fötterna högt upp på fotplattan
  2. Liggande lårcurls
  3. Stående lårcurls
  4. Insida lår i maskin
  5. Sittande vad press

 

 

Bröst( Pectoralis major – övre, mellersta, nedre delen)

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Bänkpress på omvänd snedbänk
  5. Bröst press på maskin ( Liggande)
  6. Flyes i Pec-deck ( Liggande)

 

 

 

Långt pass i alla fall, tror att jag körde passet på nästan 3 timmar. Men jag skiter i det, för mig är det viktigaste att jag kör seriöst och tufft! Det ska kännas, att man kört på gym.

Smärta, måste man gilla om man vill bygga sig stor.

Och jag vill bli en stor pojke! Hahah

 

 

Så fort jag kom hem, var det bara dags att fixa något att käka, pappa gjorde igår natt typ biffar av nötkött, skit gott ju, med 4 matskedar ris och grönt! Hehe

Gott!

 

Aja


På väg att fixa min sallad!!!




Fan min Biceps är inte så pumpad idag! haha!




Gott!  haha innan salladen är klar!












Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hehe ja det är roligare med snälla människor :D

Obs! min blogg funkar för tillfället inte med explorer ..eller kan du se den?

2010-02-05 @ 11:03:36
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0