gympass Tisdag

Gymmet idag gick skit bra, körde tillsammans med Kaj Mass (Biffen) hehe! Han är super bra vän till mig! Han fick ett sånt 5 gångers gratis kort på SATS gymmet i Järfälla!

Jag var tvungen att köra ett tufft ryggpass, medans han körde lite av allt, mest ben då! Men båda två var helt döda efter passet.

Körde ju inte heller mat till frukost utan tog en proteindrink! Och en till efter träningen, sen efteråt drog vi och käka på Buffé , skit gott, kunde inte käka lika mycket som Kaj , för jag hade tagit shaken, och den gjord mig fett mätt.

 

Dagens pass:

 

  1. Rodd i kabelmaskin
  2. Latsdrag till bröst
  3. Latsdrag bakom huvudet
  4. Pulldowns
  5. Latsdrag med smalt grepp
  6. Ryggresningar med vikt på snedbänk

 

 

Sen medans vi satt i bastun så planerade vi  att basta i en liten stuga i sjön och doppa oss! Haha

Så efter vi käkade så ringde vi alla o frågade men det var bara en som var på! Så vi vart bara 3 men vi hade skit kul!

 

 

Jag!!!


 


Kaj! han ska snart börja deffa då kommer han få fram alla sina magpack! förra sommaren hade han super sexi kropp!
nu bulkar han!






Kaj!!



Jag



Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0