gympass onsdag!!!

Passet idag körde jag tillsammans med Camilo, han är så bra vän! : ) vi körde idag på SATS i sundbyberg ! kul att testa andra SATS gym nu när man har guldkortet!

Det var så fräscht och så stort, och maskinerna/ redskapen var nice! Rekommenderar det gymmet verkligen!

Camilo var skit glad, för det tränade massa snygga brudar där! Haha! Han är så rolig!

Vi körde rätt så tufft idag, han passade på att köra lite rygg, eftersom han missade passet igår.

När vi hade kört klart passet, så drog vi och bastade, fan vilken grym bastu de har, stor och varm som fan, duscharna är fräscha och bra! Fan jag tyckte om det här gymmet, det var lugnt bättre än jakobsbergs SATS! Vill prova andra SATS gym! Haha kul att åka runt och köra på olika ställen!

 

Dagens pass:

 

Ben ( Quadriceps femoris) = främre lår

 

  1. Knäböjd med fötterna tätt ihop
  2. Benpress med fötterna långt ner och tätt ihop på fotplattan
  3. Benspark

 

 

Axlar

 

  1. Sittande hantelpress
  2. Liggande hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. Drag till hakan med stång på kabelmaskin
  4. Kabellyft framåt på kabelmaskinen med stång

 

 

 

Efter passet, drog vi och käka på en indisk restaurang, jag käkade någon kycklingrätt och Camilo en vegetarisk rätt, det var god mat, men jag gillade inte rastaurangen så mycket, trist stämning, och lite för snålt med mat, men det var som sagt gott!

Ska snart käka lite mera, tonfisk sallad som pappa gjort, och en shake!

Sen ska jag sova typ hahah

 
Jag!!!



Camilo



Camilo


Jag









Kram

//LatinoBiffen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0