gympass onsdag




Gammal bild --> 3 mån kanske:) hahah












Körde mitt träningspass idag på SATS i Sundbyberg, gillar faktiskt det gymmet, i alla fall när jag ska köra ben träning! Fick köra själv idag, för de andra orkade tydligen inte, så det var lite svårt att köra på max vikt. Men körde ändå slut på mig, fan började med ben, skulle köra främre lår, efter jag hade kört slut på mina lår så pallade jag knappt fortsätta med axlar.

Hade inge ork, fan men fick bita ihop, idag körde jag bra ben passet, men sen axlarna tog jag det lite lugnare, nästa gång jag kör så får jag döda mer mina axlar. Ibland är det skönt att köra ett lugnare pass, jag brukar känna själv … hur trött man är, då kör jag inte lika intensivt pass. men annars gör jag slut på mig , så jag knappt kan stå igen: ) hehe

Har inte heller käkat så himla bra idag, skolmaten var inte så bra, inget nyttigt och bra i alla fall, tog ju en drink innan och efter träningen men ändå, just nu är jag död, måste läsa lite internationell ekonomi fan, men undra om jag orkar, mina ögon vill bara stängas, hatar att vara så här död:) men vad ska man göra, och imorgon måste jag upp 06:00 fan, tidigt! Ska köra imorgon i Sundbyberg : ) hehe och på fredag, lördag blir det nog i Järfälla SATS gym!

 

 

 

Dagens pass:

 

 

Ben ( Quadriceps femoris) = främre lår

 

1.       Knäböjd med fötterna tätt ihop

2.       Benpress med fötterna långt ner och tätt ihop på fotplattan

3.       Benspark

 

 

Axlar

 

1.       Sittande hantelpress

2.       Drag till hakan med stång på kabelmaskin

3.       Kabellyft framåt på kabelmaskinen med stång

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0