gympass fredag!

Idag körde jag själv på SATS i Järfälla, det är inte ett så krävande träningspass, så den går super att köra ensam, fast det är lite långtråkigt förstås, gillar att ha någon att träna med, och prata! Haha

Det var typ bara jag och 4 andra som körde den tiden jag körde mitt pass, helt dött, alla kommer typ efter 15: 00 tiden! Då de flesta slutar jobba, då är det inte så roligt att träna, alla saker blir upptagna och det är fett jobbigt!

Det var bra att jag kunde köra  mitt pass tidigt idag, för sen måste jag hem och kolla vad jag ska ta på mig ikväll, ska gå och käka på en fin restaurang i City med en vän och några andra, vi ska fira Ashkan! Som fyller 19 idag! kul!

Sen efter vet jag inte vad som händer, klubba typ senare på kvällen.! Vi får se! Haha, utan sprit förstås, inget sånt skit för mig, endast vatten och kanske en Cola.. just nu är jag så insatt i min träning att jag tänker inte förstöra något!

Måste även palla ha kraft till imorgon, då jag ska köra ett ryggpass, det blir fett jobbigt ju, kommer säkert vara helt död!: )

 

Dagens pass:

 

 

 

Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

1.      Kappdrag på kabelmaskinen

2.      Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

Midja

 

1.      Sidböjningar på kabelmaskinen

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Omvända enarmspushdowns

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Josefine

Just nu sitter jag bara och halv sover faktiskt :) jätte trött är jag :)

men dagen har sett ut för mig först skjutsa min bror sedan träna, hälsat på en vän.. röjt i tvättstugan och nu sitter jag ner kanske starta en film;) Hur har din dag varit och vad händer senare ikväll:)?

2010-02-12 @ 18:27:45
URL: http://yoursooofine.blogg.se/
Postat av: maria

svar: hahaha älskar den bilden! hon lär äta mig levande när hon sett den ute på bloggen! hahahaha

2010-02-12 @ 20:59:31
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0