Gym Torsdag!

Körde dagens pass med Camilo på SATS i sundbyberg, det gick skit bra, är helt död just nu i bena! Det känns som om jag kommer få kramp när som helst haha! Fick det typ när vi var på väg att ta pendeltåget mot kungsängen , då typ stelnade hela ena benet. : ) fett jobbigt, för man går som om man skitit på sig: )

Men men så är livet, inget är gratis i denna lilla värld, utan ibland måste man kämpa sig till saker, och jag vill blir biff så det gäller att slita hårt varje pass, det var inte så mycket folk idag på gymmet så det var skönt joo några spännbögar, men det är normalt man själv är en spännbög typ, ibland, i alla fall när man är super pumpad: )

 

Har tänkt en sak, och det är att dra till boxningen idag och köra ett pass, men gör jag det, så kommer pappa typ få komma och hämta mig för då har jag kört 2 hårda pass.

Kanske klarar mig precis hem hahah som förr.: ) aa ska nog göra det. Ska dra om 1 timma, ska försöka att inte köra så jävla mycket ben på fysen delen, men ska kämpa i alla fall, får väl se om man blir spyfärdig haha det var ju nu ett tag sen jag inte körde boxningen, saknar de hårda brutala passen, fan! Får se idag hur mycket jag klarar är ju redan helt död.

 

Kanske bra att börja vänja mig, för sen när deffen börjar så kommer jag köra vissa dagar 2 pass om dagen! Och det kommer vara tufft och slitsamt! Försöka dra ner det sista jag har kvar till sommaren så hela tvättbrädan syns tydligt! Hehe

 

Juste träffade en gammal vän idag på SATS gymmet, han har varit bodybuilder för flera år sen, men han fick Cancer så han tappade så jävla mycket, för några år sen tränade vi i samma gym i jakobsbergs simhall, sen där efter bytte jag ju, så man tappade kontakten och nu efter kanske en 2-3 år sen så möts vi igen, nu är jag snart lika stor som han hahaha men han har gått ner en hel del muskelmassa nu! Och så är han snart vid 55 års ålder så jag förstår att han börjat tappa! Men ändå kul att se honom igen! Alltid kul att möta vänner! Särskilt när man inte setts på flera år fan!

 

 

Dagens pass:

 

Ben ( Bakre lår, Insida lår, Vader )

 

  1. Benpress med fötterna högt upp på fotplattan
  2. Liggande lårcurls
  3. Stående lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Stående vadpress

 

 

Bröst ( Pectoralis major)

 

  1. Sittande bröst press på maskin
  2. Flyes på liggande pec-deck
  3. Liggande bröst press
  4. Liggande bröst press med omvänd snedbänk

 


Camilo och sin håriga mage! ska själv inte säga något :) haha min mage e värrre:) på vintern! haha




Jag tjoooockisen :) Camilo äger ju på ta suddiga bilder;) 


 



Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

haha oki :D joo tack jag mår toppen sj då? träningsverk?

2010-02-11 @ 19:03:38
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-12 @ 08:48:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0