Gym Torsdag!!!

Äntligen börjar lovet för mig idag! imorgon ska jag vara ledig från plugget, då jag måste till Odenplan på morgonen ska vara på Läkarhuset runt 09:00 tiden! Ska träffa min hudläkare! Sen efter passet, dra och gymma, kanske på SATS i Odenplan annars i Järfälla!

Men idag , jag mår fett dåligt! 100% svimfärdig, har tappat så mycket vätska ur kroppen, körde också på 4 stycken koffein kapslar som ökade förbränningen av fett rejält!

Och nu sitter jag här hemma typ helt död, drack just 2 stora glas vatten! Och ska klockan 17:00 dra till boxningen, jag hoppas bara klara av passet idag utan problem utan att spy eller svimma! Ska köra med lite prestations ökande kapslar, det borde hjälpa! Sen när jag kommer hem får jag ta en varm dusch sen låta mamma göra massage och sen gå och sova!

Måste upp ganska tidigt imorgon då jag måste iväg, tågen är ju fett sena, så det är bäst att komma till läkaren lite tidigare för säkerhet!

Nästa veckan är jag ledig … YES!!! SKÖNT FAN MED LOV!

 

Undra vad som händer då:) hehe vet en sak i alla fall och det är att jag tränar som vanligt:) hehe! Träningen ändras aldrig utan jag kör till 110% om jag inte bli sjuk eller liknande! Då kan jag ta något undantag.




Dagens pass:

Ben( Bakre lår, Insida lår, Vader)

1. Benpress
2. Liggande lårcurls
3. Stående lårcurls
4. Stående vadpress


Bröst ( hela Pectoralis major)

1. Bänkpress (maskin)
2. Liggande Pec-deck
3. Bänkpress på snedbänk






 











 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: josefin

sv : hehe undr varför

2010-02-25 @ 16:29:16
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: ElinaEscobar

Hola ! Que tal?



Tittade förbi och ville säga hej

2010-02-25 @ 18:05:49
URL: http://brunettellu.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Jag cyklade faktiskt två mil på motionscykeln haha. :P

2010-02-25 @ 20:24:22
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0