gym tisdag

Hade ganska tråkig dag idag på plugget, men så är det ibland, man får kämpa fan! Fast jag är ganska så skoltrött,, vill gå ut nu! + att jag söker jobb som en galning, måste ha ett deltidsjobb eller liknande men inte fått något än! ( JOBBIGT)

Efter klockan var 16:00 så drog jag till SATS i Jakobsberg, fett jobbigt var så jävla segt, men kan inte klaga! Körde ett ryggpass, dog som fan, att jag tror jag måste be mamma göra en rygg massage idag! innan jag lägger mig! Fan längtar till den 5 nästa månad då ska jag på massage! Hahha varje månad går jag på massage , det är fett skönt! Och avslappnande.

Det var också fett med folk på gymmet så det var lite segt på gymmet, allt var upptaget, men folk är så snälla och låter mig ta över maskinen när de ser att jag vill köra, jag är så klart snäll och låter de köra emellan men många säger : jag är klar.. haha , kul  fan!

Ska käka nu en super god tallrik med typ ägg+ grönsaker och goda arepas( indiansk bröd av majsmjöl) hehe gott från Colombia , där jag kommer ifrån.

 

 

Dagens pass:

 

  1. Rodd i kabelmaskin
  2. Latsdrag till bröst
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Pulldowns
  5. Ryggresningar med vikt på snedbänk

 

 

+ så stretchade jag en hel del, började bli stel i bena och imorgon ska jag köra ben hahah!

 

 

 

 

Aja ska njuta av maten innan den kallnar

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Tove

om du läser längre ner bland mina inlägg så hittar du vad jag äter :P

tränar i princip varje dag.. finns ett träningsschema för varje vecka :)

2010-02-16 @ 21:58:46
URL: http://prinsessantove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0