gym Onsdag!

Körde mitt pass idag på SATS i Sundbyberg:) det gick super! Bena dödade jag i alla fall: ) så jag kunde knappt gå efter! Sen så när jag körde axlarna så hade jag inga krafter, idag har jag varit rätt så trött, kunde inte sova så bra under natten! Man är ju trött efter 2 långa dagar på Älvsjö Mässan! Men jag hoppas verkligen kunna sova inatt! Ska lägga mig tidigt tror jag! Måste upp tidigt imorgon, det är det som är jobbigt! 06:00!

En sak som jag störde mig idag efter passet, det var att jag glömde jävla handduken, så jag fick duscha hemma! Jag som ville basta!

Träffade en tjej idag på gymmet, hon kör också kroppsbyggning, jävlar vilken grym kroppsfysik hon hade, synd bara att det var så många instruktörer på gymmet idag, för jag tänkte ta en bild med henne!

Har inte fått svar på blanketten jag skickade in för tillståndet för att kunna fotografera på SATS gymmen!

Lackar de är så långsamma! Men vi får se vad som händer, allt sådant brukar ta långt tid!

I alla fall just nu har jag inget att göra, har lov nästa vecka! Men på Fredag ska jag vara ledig, för jag måste till hudläkaren på Läkarhuset i Odenplan, måste typ vara där runt 09:00 sen efter ska jag också hinna köra ett pass, för klockan 15:30 tiden har jag tid för ansiktsbehandling, den här gången ska jag köra på Hudvårdscenter i Järfälla! Har aldrig testat där, vissa säger det är bra! Men annars brukar jag göra på Rådmansgatan.

 

Dagens pass:

 

Ben ( Främre Lår – Quadriceps femoris)

 

  1. Knäböjd med fötterna tätt ihop
  2. Benpress med fötterna långt ner på fotplattan
  3. Benspark

 

Axlar

 

  1. Sittande axelpress
  2. Hantellyft åt sidan
  3. Hantellyft framåt
  4. Kabellyft framåt med stång
  5. Framåtböjda hantellyft åt sidan

 

 

 

 

Ska käka snart! Pappa lagar en super god middag, är utsvulten fan , det var ingen god lunch idag i skolan! Det var någon jävla äcklig fiskpizza ,  aldrig ätit liknande det såg inte så lockande ut! Men men käkade i alla fall rätt mycket, brukar äta fast det är kass mat!

 


påfågel, med grönt och en god kantarell sås! hehe!








 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Carro

Va lyxigt med lov :-p

Vad pluggar du egentligen?



Kram

2010-02-24 @ 20:38:32
URL: http://carroandrea.blogg,se
Postat av: Carolina [fotograf]

HAHAAA, tack tack många tack ♥ Får väl ha det som en idé att starta det :)



Åh, kan du träna åt mig resten av veckan? Har noll motivation :P

2010-02-24 @ 22:04:10
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det har du rätt i :)



Hoppas kvällen varit bra, god natt!

2010-02-24 @ 23:14:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Girly

:)

Vilken träning, du kör verkligen hårt!

Haha jag tjockar mig varje dag;P

Kram Girly

2010-02-25 @ 00:01:46
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: josefin

sv : hehe kuuuuul

2010-02-25 @ 07:12:42
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Tack så hemskt mycket Christian! vad snäll du är :)

2010-02-25 @ 11:19:39
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: ;)

hahahah "fiskpizza"... fyfan, det idrigaste jag nånsin hört :P tur att jag slappäta haha

2010-02-26 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0