gym Måndag!

Vaknade sent idag fan! Igår kom jag hem så himla sent från Bobby! + att tågen var skit sena! Och jag skulle upp 06:00! Gissa vilken tid jag vaknade?

Joo klockan 10:00! Fett jobbigt! Hatar att vakna sent! Fick flyga upp ur sängen och in i duschen! Sen var det bara att skynda sig till bussen! Hann komma i bra tid till plugget! Fast jag missade första lektionen!

Sen efter skolan så drog jag till gymmet, var ganska seg idag, men passet gick bra i alla fall!

Fick peppa mig själv! Dålig musik också idag på gymmet, det gjorde mig extra seg.

Det fanns inte heller några andra som körde den tiden jag körde mitt pass typ! Så jag fick köra utan hjälp! Så idag kändes det inte som om jag presterade 100%! Men ändå skit samma! Första dagen på veckan! Haha! Imorgon ska jag köra ett pass med Johan Ederer : ) vi pratades vid idag och bestämmde att vi ska träffas klockan halv 3 i Solna centrum!
Ederers blogg: http://johanederer.blogg.se/



Ska bli nice att köra ett rygg pass med honom!

Så imorgon kommer det nog bli riktigt tufft träning, nu när han också har kommit igång, han var ju sjuk ett tag! Men tror att han är i full fart nu med träningen! Tror han ska tävla snart också! Det är fan nice! Längtar också att få tävla! : ) hehe

 

 

 

Dagens pass:

 

Bröst ( Pectoralis major)  övre, mellersta,nedre delen

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Bänkpress med snedbänk
  4. Bänkpress med omvänd snedbänk
  5. Flyes på pec-deck

 

 

Biceps brachii

 

  1. Hantelcurls ( sittande)
  2. Hantelcurls ( stående)
  3. Hammarcurls
  4. enarmscurls på kabelmaskin

 





Jag! Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0