gym Måndag!

Idag var jag helt peppad att jag vaknade 06:00 för att fixa träning sakerna och dra till SATS, passet gick super, tog lite kapslar för at prestera bra! Dödade mig idag verkligen, träffade också en tjej som kör bodybuilding, fan minns inte hennes namn men hon är runt 30år, jävlar vilken snygg kroppsfysik och vilken styrka hon körde på idag! jag som kille man blir ju imponerad , i alla fall jag, det är så jävla nice när en tjej älskar att träna : )

I alla fall sen så när jag var klar, så drog jag och basta, sen så fixade mig snygg för att dra till plugget, det känns ganska skönt att ha tränat ett tidigt pass fan, kanske kör så nästa måndag också: ) beror på hur pigg man är, jag var ändå rätt död igår, kom ju hem ganska så sent :) var ju hos Robert Lilja: ) sen så fick jag för mig att sortera alla tillskott på min hylla i rummet, där det inte finns någon plats typ just nu. nu är mitt lager hemma fan proppfullt och jag har tillskott till långt tid framöver: )

 

Dagens pass:

 

Bröst ( Pectoralis major- övre , mellersta och nedre delen)

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Bänkpress på omvänd snedbänk
  5. Kryssdrag

 

Biceps brachii

 

  1. Höga Bicepscurls på kabelmaskin
  2. Curls i kabelmaskin

 

 

 

Måste säga att det känns ganska så skönt att ha tränat tidigt för nu kan jag chilla….Not

Måste fan plugga en hel del

Åååå

 




 

 hahhaahha cp bilder

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Daoud

Sv: Jag kan verkligen se att träning är din passion. Måste fan själv bli motiverad till att träna!:) haha :P



Idag ska jag faktiskt bara plugga, har sjukt mycket plugg :/ Sj då?



Kram // Daoud

2010-02-15 @ 16:28:40
URL: http://daouds.blogg.se/
Postat av: Anonym

har varit och träna idag också:)

2010-02-15 @ 16:28:45
URL: http://yoursooofine.blogg.se/
Postat av: Daoud

Sv: Jag ska också börja "snart" haha, vet ej när bara:P



Ja, det går vi!:P haha, kommer aldrig pallra mig till gymmet annars:P



Kram

// Daoud

2010-02-15 @ 16:43:22
URL: http://daouds.blogg.se/
Postat av: Daoud

Sv: Haha ellerhur!:P Ja, det blir faktiskt plugg hela veckan lång :/



I helgen blir det nog träning och mattepluggandet!:P haha Sj då?



Kram / Daoud

2010-02-15 @ 17:14:55
URL: http://daouds.blogg.se/
Postat av: Anonym

körde armar :) hihi

2010-02-15 @ 18:11:05
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0