Gym Måndag!

Haha idag var skolan fett tråkig men sen när vi hade slutat så var det skit kul , vi skulle ta bussen, då ropar Camilo på mig , han skulle visa något, jag går efter för att se, Camilo pekar då på Miles rygg och så kollar jag på den, och dör av garv! Hahah det var så jävla kul, vet ni vad han hade på ryggen , joo fotavtrycket av negern som  sparkade ner honom, hahah, fett stor ap fot hahah! Mile lacka för han visste inte varför vi garvade åt honom, så jag drog honom till en spegel och så såg han! Hahah fett kul , det första han sa var: Jävla apa! Hahah

Hahaha han fick ett ap tryck på ryggen!

 

Sen så drog vi och tog bussen, fan vad vi skrattade, att han inte märkte att han hade ett jävla fotavtryck av en sko på typ storlek 50! Stämplad på ryggen! Hahha

På gymmet idag fick jag i alla fall köra själv! Fett tråkigt! Men men vad ska man göra! Får väl hoppas på att köra med Camilo imorgon, han ville köra typ vid 10: 00, jobbigt fan: )

Körde bröst och Biceps! Idag så är helt slut på de muskler som jag dödade idag! tuttarna är så jävla pumpade att de ser ut som två stora ballonger, ska bli kul sen på sommaren gå ut på stranden , med värsta tuttarna: ) och kroppen! Hahah!

Sola och bli brun som en ….. ja ni vet!

Sen så i alla fall, fick jag basta själv , fett jobbigt! Tråkigt ju att sitta där själv! I jävla värmen! Fast det är ju skönt så klart!

 

Dagens pass:

 

 

 

Bröst ( Pectoralis major)  övre, mellersta,nedre delen

 

1.       Hantelpress

2.       Hantelpress på snedbänk

3.       Bänkpress med snedbänk

4.       Bänkpress med omvänd snedbänk

5.       Flyes på pec-deck

 

 

Biceps brachii

 

1.       Hantelcurls ( sittande)

2.       Hantelcurls ( stående)

3.       Hammarcurls

 

 

 

 

Äsch palla skriva! Hahah

Vill käka nu

 


hahah kolla in ap trycket! haha!  på hans rygg!



hahah! lol!

















 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0