Bålsta Igår!:)

Igår var vi i Bålsta och firade lilla Felicia som fyllde år! Allt gick bra, det var skit kul, och de bjöd på en riktig god mat! Massa god kött: ) hehe

Vi kom som vanligt fett sena: ) typisk latinos: ) när vi kommer i tid så brukar man säga , att vi ses kl 13:00 på svensk tid tillexempel, då kommer alla latinos prick 13:00!

Annars om man ska träffas vis 13:00 så är alla där vid 16-17:00 som tidigast! Hahah

Det var en massa folk som kom för firandet, så jag tror ”födelsedagsbarnet”: ) vart nöjd: ), och vi var där långt intill natten, då började jag känna av min trötthet rejält , efter all träning!

Så när vi kom hem igen så det första jag gjorde var duscha sen gå och sova! Sov fett skönt! Synd bara att jag vaknade 08:00! Fan! Trodde jag skulle vakna 11:00 typ! : /

Så jag sitter just nu här på soffan, kollar på barnprogram, för det finns inget annat att kolla på!, ska snart käka något oh juste igår fyfan, jag käkade inge tårta eller drack läsk men sen så tog Irina fram ett kaffebröd och jag smakade en liten bit, den var så jävla god, att jag käkade typ 7 stycken bitar! Hahah så sen kände jag lite ångest men brödet har inte lagt sig som fett, kollade just upp det! Hehe brukar ju inte käka sånt, så därför är man inställd på at käka bra varje dag, så när man gör en liten synd så känner man av den ganska så snabbt!:)

Men men!

I alla fall nu ska jag käka något, sen duscha!

 
Jag + lilla Pepita, så söt som alltid!:)


söt hon e!



längst in sitter syrran med Pepita, sen Katja och Pepito som är Pepitas bror:)



Don Sergio, Gilda och Mamma! hehe :)



här firas Doña Felicia! :) hehe hon är längst till vänster på bilden:)










Glad hon är:) beredd på att släcka ljusen!:)




hehe jag och Violeta:) 



Doña Felicia öppnar presenterna!:)




 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

HIHI ja vet hur det är med kroppsbyggare, mitt ex var en sådan;P



Vilka fina bilder din familj verkar vara jätte mysig.



Själv sk ajga ut och gå i spåret är så fint & soligt ute!



Puss Girly

2010-02-21 @ 14:37:58
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder, kul att ni även firar de äldre! :) följer din blogg, den e grym!

2010-02-21 @ 23:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0