Älvsjö! hehe

Halv 9 tåget tog jag idag på morgonen, mötte Mile, och så drog vi mot älvsjö mässan! Vi var tvungna att vara där vid 09:00! För då öppnade mässan för allmänheten, jävlar vad lokalen fylldes med folk över 3000pers idag! mycket fler än igår! Det var lite jobbigt! Men ändå kul, träffade massa vänner: ) och nytt folk:) hehe!

Sen när klockan var runt 12 tiden så drog Mile och jag för att käka på McDonald’s vi köpte 16 ostburgare var;) hehe! Vart lagom mätt! Åt till och med Miles sista för han pallade inte med den! Medans jag dog av hunger!  Det var kul när vi gjorde beställningen, de suckade vis kassan !hahaha!  och man fick roliga blickar, men mat är mat: )

Sen i alla fall på mässan! Gick jag runt och masserade alla mina tjej vänner: ) haha hade ändå inget och göra typ!

Det jobbiga var sen när vi skulle in i Victoria hallen! ( aula) där 8 priser skulle delas ut! För typ olika områden som exempel, bästa logotyp , bästa företag, bästa ide mm!

Tog så långt tid det där! Höll på att somna! + så pallade jag inte klappa varje gång, hade typ träningsverk i mina Biceps och underarmar:) sen igår:)

Efter det så drog vi och städa och sen så drog vi! Tågen var då fett sena de gick varje halv timma så det var jobbigt! Var nu på väg till gymmet var tvungen att köra mitt rygg pass! så jag tog en protein shake + 3 koffein kapslar : )

när jag kom till SATS så var det så jävla fullt med folk, har inte sett så mycket folk sen jag tränat där! Men nu på kvällstid tränar det så jävla många! Allt var o princip fullt! Men det gick bra i alla fall att köra passet! Körde i ungefär en 2 h! intensivt pass! vart helt pumpad! Och död var jag! Hehe! Andfådd som fan: ) det är för att jag är så död sen igår!

Det var i alla fall skönt sen att basta sönder mig:) typ 100grader: ) hehe

Och efter duscha i iskallt vatten: )

Sitter nu här med pappa ska käka lax: ) hehe

Sen sova!

 

 

Dagens pass:

 

  1. Rodd i Kabelmaskin
  2. Latsdrag mot bröst
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Pulldowns
  5. Ryggresningar med vik på snedbänk

 



 
Ashkan , jag + en vän:) latino minns inte namnet:) haha dåligt minne du vet:)




Mile, Ashkan,Josef och lille latino pojken!




Jag, Matte, Mile + söta Madeleine som hade sin företag framför oss, Sexsaxar UF hette den! :) frisörer!:)



 
Mile, Jag + en söt tjej som ville bli fotad med mig;) hehe! söt!: )   hon hade också ett företag nära våran som hette Skönhetshörnan UF :) hon var väldigt trevlig:)






I Victoria hallen ! han som höll hela föreställningen var skit rolig! han hette nått med Munk i efternamn!







Prisdelningen! hehe!






 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Tobias

Igår körde jag konditon/stryka men idag bara kondition :D

2010-02-23 @ 23:19:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Girly

Oj det var inte lite mat haha;P

2010-02-24 @ 00:37:02
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: josefin

sv : ja det har jag väl ,har du ?

2010-02-24 @ 07:11:42
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice, jag ska också träna idag :D

2010-02-24 @ 12:12:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: josefin

sv : sov då :P ?

2010-02-24 @ 13:43:45
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK så mycket ♥ Kommer fler bilder idag. Kom nyss hem från skolan och redovisning, kolla in underbaraste felsägningen en kompis råkade ut för haha.

2010-02-24 @ 17:12:03
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: ;)

HAHAHAHAHA 16 cheeseburgare!!! :O:O:O skule nog orka 5 typ haha :P

2010-02-26 @ 12:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0