torsdag

Kom nyss  hem från gymmet, vaknade runt 06:00 idag och gjorde frukost 5 st ägg ( bara ägg vita) och 2 fullkornsbröd med ost + min älskade kaffe: )

Sen så hoppade jag in u dushen för annars vaknar jag aldrig, fixade väskan och drog sen!

 

Gymmet var tomt när jag kom, så jävla skönt! ni anar inte hur glad jag är att komma tillbaka till mina rutiner, att kunna köra mina träningspass igen! Fan känner mig så bra! så nöjd!

Under min semester kunde jag inte träna som jag brukar eftersom gymmen inte var så bra! det fanns skit stora och bättre gym än dem som finns i Sverige men de var rätt dyra så jag orkade inte betala för ett sådant gym om jag bara var på semester!

 Idag körde jag ett bröst pass! det gick skit bra! skönt att kunna köra utan att behöva oroa sig att fler folk tar ens vikter: ) hehe

Efter passet så körde jag 30 minuter cardio på springbandet sen gick jag och basta!: )

 

 

 

 

Dagens pass!

Bröst- Pectoralis major

 

  1. Hantelpress på snedbänk
  2. Bänkpress med snedbänk
  3. Omvänd bänkpress
  4. Sittande bröstpress
  5. Kryssdrag

 

 

 

 

 

 

 

Lite senare ska jag träna med en kompis fast inte på SATS! Vet inte vad det blir då..hoppas det blir mycket cardio! Kommer nog köra triceps! Vi får se!

 

 

Juste på hemvägen stannade jag vid kallhälls ICA och hämtade ut mina proteiner från gymgrossisten! Köpte 8 kg men de kom i 1 kg påsar så jag fick 4 påsar av vanilj och 4 av jordgubbe smak, här om dagen när jag var där och skulle köpa en grej så gick jag ju in med min träningsväska och när jag kom till kassan så kommer en jävla ful tjockis ,gammal gubbe,skallig som jobbar där och säger, nää jag säljer inte till dig. Jag fattade inte varför så jag frågade. Och han säger att han säljer inte för jag hade gått in med min väska ,han ville jag skulle lämna den ute! Fan heller så att någon tar den! Och sen sa jag ….det står ingenstans att det är förbjudet att ta in väskor… han lekte dum, var så jävla arg! Tänkte ringa hans chef men fan var tvungen att ta bussen! Lackade på honom! Ville bara mosa hans tjocka face. Jag exploderade …sa en massa saker… tillslut orkade jag inte mer och drog! Och han sålde inte saken till mig! Vilken jävel! Och idag när jag hämtade ut proteinerna så var det samma jävla gubbe! Men den här gången sa han inget! Jävla gubbe! Och ändå gick jag in med väska och allt! Såna personer  vill man bara slå sönder! Vilken tur att han är gammal annars hade jag inte varit så snäll! Tyckte synd om han bara! Så jävla kass jävel! Han är ful också som fan!

Men vad ska man göra med idioter! Tyvärr finns det en hel del!

 

Fuck!

 

 

 

 

Aja ska käka något, magen kurrar , skulle kunna käka en stor häst!

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0