torsdag

Har inte hunnit skriva sen i söndags. Men har tränat som vanligt och därmed kört 2 pass nästan varje dag, just nu känner jag mig rätt utsliten eftersom jag håller ganska lågt på kaloriintaget, men jag känner mig nöjd som fan!

Börjat tappa kilona jag gick upp på semestern! Hehe

Idag ska jag träna boxning vid 17:00 , vaknade idag halv 7 och drog till gymmet tidigt.

Brände ut mig på dagens pass… så jag känner mig rätt slut just nu:)

Måste orka med boxningspasset:) måste få tillbaka min uthållighet och kondition: )

 

Imorgon kommer jag köra gym i stan någon stans, ska hem till en vän idag..  han bor så långt bort så jag pallar inte åka hem igen. .ska nog vara där helgen. .och träna sönder mig på andra SATS gym: )

Fan jag lackar att jag inte kunnat lägga in bilder här… så fort jag kan…så ska jag ploppa in bilder:) det är ju trist med bara text. Jag tycker det iallafall:)

 

Måste också köpa kycklingar till min söta pyton orm, hon är 1 år just nu men rätt liten för åldern, så jag måste mata henne 1 gång i veckan så att hon växer fort, ska bli kul att se henne bli 3m +…….

Hon är skit fin, Albino labyrint!! Rätt lugn individ! Men det är bra och jag hoppas hon håller sig så för det är lite knepigt att hantera vilda jätte ormar :)

 

så här ungefär ser min söta pyton ut fast med andra mönster...






Dagens pass:

 

Biceps brachii

 

  1. Stående hantelcurls
  2. Enhandscurls på kabelmaskin
  3. Höga bicepscurls på kabelmaskin

 

 

 

Efter biceps passet och när jag var död, och biceps kändes som om de skulle explodera så hoppade jag på springbandet och joggade i lutande…som uppförs backe.

45 minuter… ganska jobbigt, joggar ju sällan:) men det bara rann floder av mig..ganska äckligt tyckte jag men när jag tränar så blir det så… och det betyder jag kämpar på liv och död: ) hehe

nöjd är jag!!

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0