söndag

Idag körde jag ett tufft pass på gymmet, var så taggad att jag vaknade tidigt gjorde 3 ägg ( inga gulor) + lite keso med blåbär och vindruvor och mitt kaffe såklart!

 

Var på gymmet vid 12 och körde cardio… fyfan vad jag brände jävla kalorier idag sen efter det långa cardio passet så körde jag mitt tunga pass! baksida lår + vader och när det var klart så hoppade jag upp på crosstrainern och körde intervallsträning till jag skakade som fan! hehe

Nöjd som fan med passet måste jag säga! Kul också idag då jag träffade gym folket som jag inte sett på 6 veckor typ! Hehe

 

Nu när jag kom hem så käkade jag keso och en stor skål sallad som jag gjorde innan jag drog till gymmet, måste ligga lågt med kaloriintaget ska försöka trappa ner på det jag gick upp under semestern! Måste se bra ut till Spanien resan ju! Som är snart: /

 

Idag har jag inget planerat, kanske bränna mer kalorier senare… vem vet.

 

 

 

 

Passet

Baksida lår, Insida lår, vader

 

  1. Sittande lårcurls
  2. Liggande lårcurls
  3. Insida lår på maskin
  4. Sittande vadpress
  5. Stående vadpress

 

 

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0