ONSDAG

                                       


                                                             STOR SOM FAN!!!!







Idag var jag uppe tidigt, sov inte så bra under natten, fattar inte! Måste snart kunna sova !

Idag på morgonen var jag på komvux för att jag måste försöka komma in så jag kan komplettera och sedan kunna komma in på högskolan! Fan!

Om jag inte gör nått nu så kommer jag fan aldrig göra nått!! Hehe

Iallafall det gick inte så bra där borta för jag hade glömt ett papper så jag måste dit imorgon igen! Hehe

 

efter det så var jag och träna, men bara cardio , hade tänkt köra bröst men det vart bara cardio, imorgon ska jag träffa en vän och så drar vi och tränar, fast jag tänker dra till gymmet tidigt och köra mitt bröst pass! sen får jag se vad jag kör på nästa träningspass imorgon! Hehe

 

ska försöka sova fan! snart är död ! har inte vilat ut bra!  så det är fan dags att sova!

 

 

Puss

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

ojoj vilken jätte;P

2010-08-08 @ 11:58:09
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0