Onsdag

Igår tisdag så tränade jag som vanligt! körde ett rygg pass + ett cardio pass tidigt på morgonen , runt 8 tiden ungefär! Sen drog jag hem käkade lite proteinrik mat och  sen vid 16:00 drog jag till boxningen! Och där vart det riktigt tungt pass, svettades som fan det rann vätska som en flod!

18:00 slutade jag och då hämtade Mile mig med bilen och körde mig till Kungsängen där jag köpte 450 stycken små gula kycklingar till min pyton orm.

 

Vi åkte hem till mig, matade ormen och duscha och sedan drog vi hem till Mile, vi hämtade upp Camilo. Vi chillade hos Mile, kollade film : )

 

 

Idag onsdag så vaknade jag lite sent då jag kom hem så sent igår kväll! Och jag lovar att jag pallade knappt stå! Ville bara ligga kvar och sova hela dagen men gick upp i alla fall då jag vet att jag måste träna!

Var på gymmet idag kanske runt 10 med Camilo faktiskt! Vi körde endast cardio i 60 minuter och sen körde jag lite mage!

Nu hade jag tappat rätt mycket vätska fan , kände mig yr som fan så jag gick ner och duschade ,drack som fan! och sen drog vi hem till Camilo och chillade!

Mile kom senare ….och då var klockan runt 18:00

Så Mile och jag var tvungna att dra för vi skulle köra ett axelpass idag fast på friskis i järfälla!

Vi kom hem till mig, jag bytte om och så drog vi , vi körde ett riktigt tufft pass! har så ont i axlarna! Och Mile lär få träningsverk! Hehe det dåliga där på gymmet är att det alltid är så fullt med folk! Lackar! Man kan inte träna ifred på friskis !

Men men!

Jag är skit nöjd med dagen  ! och tror att Mile är det med efter det där tuffa passet! Han måste komma tillbaka igen! Efter semestern har han tappat muskler! Men nu ska han börja spräcka sönder muskelvävnaden och svälla upp som han var innan han drog!

Jag ska se till att det händer:)

Hehe

 

Dagens pass:

 

Axlar

 

  1. Axelpress
  2. Hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. Skivstångspress bakom huvud
  4. Stående handellyft åt sidan
  5. Hantellyft åt sidan lutandes framåt

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Hur är det med biffen?

2010-08-20 @ 22:00:21
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

tja!

ser att du kämpar på med träningen..

får du lika mycket produkter från olika företag?

2010-08-21 @ 13:32:54
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0