måndag








gammal bild fan typ 3 månader kanske 4 månader... men har inte fått datan fixad så kan inte lägga in bilder:/ lackar..........





Tja har varit rätt upptagen de senaste dagarna, men idag vaknade jag tidigt och drog till gymmet för att köra ett bröstpass och ett cardio pass!

Var rätt seg idag måste jag säga, vet inte varför men jag ville sova: ) men passet gick som planerat i alla fall, passade på att boka ett spinning pass till 18:00 idag så det ska bli kul och testa, har aldrig provat SATS pass! är rätt trött men måste bränna kalorier som fan! igår på kvällen var vi hos José i Bålsta med hela familjen, vi var bjudna för hans dotter hade kommit från Bolivia! Det var rätt trevligt där faktiskt.

Men vi drog hem runt 22:00 tiden och var hemma runt 22:30 då ville jag ut och promenera och fick iväg mamma! Haha trodde aldrig att jag skulle få med henne på promenad men hon kom, men hon trodde inte att jag skulle gå så snabbt och långt hehe över 1½ timma snabb promenad: ) hon fick träningsverk och idag fick jag höra från syrran att mamma hade sagt till henne… att hon ska aldrig mer promenera med mig:)

Roligt: )

 

Senare idag får vi gäster, lite jobbigt, men jag är säkert på gymmet då: ) hehe men när jag kommer hem lär de vara här! Och de är väl lite jobbigt eftersom jag är död efter 2 pass/dag.

 

Har tänkt på en sak:) att kanske göra kurs för att börja jobba på något SATS gym, har några vänner som håller på att göra kursen och de verkar nöjda! Kostar bara runt 50 lax!

Men det kanske är värd att betala: )

Skulle ju vara roligt:) kan ju en hel del så det skulle ju underlätta: )

 

Aja hinner inte skriva mer, ska snart hjälpa med tvätt! Jobbigt ..det är fett mycket kläder fan!

 

Dagens pass:

Bröst- Pectoralis major

 

  1. Hantelpress
  2. Bröstpress på snedbänk
  3. Bröstpress framåt
  4. Flyes på maskin

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0