måndag.

Tja!

 

Har inte pallat skriva å mycket eftersom jag inte kan lägga in bilder så är det lite trist:)

Men imorgon ska datorn fixas så förhoppningsvis så kan jag lägga in bilder snart! Men kommer vara borta 7 dagar i Barcelona från och med onsdag (tidigt) ska bli nice att resa hehe.

Ska bli skönt att få slappna av lite …tänka på annat och njuta av vädret.

Hoppas det är fint väder där just nu!!

 

Annars när det gäller träningen så har det gått skit bra! har tränat hårt som fan… nästan 2 pass per dag… riktigt hårt …så jag är rätt nöjd faktiskt!

Äntligen är jag tillbaka till mitt vanliga jag! I Spanien ska jag också träna: ) så inget latande för min del inte! Hehe

Idag tillexempel så tränade jag med en vän , Kaj heter han… fan va stark han blivit hehe vi körde på ett litet byggargym här i Kallhäll, körde bröst idag: ) hehe men ett riktigt hårt pass…svettades som fan och efter passet pallade jag knappt lyfta armarna!

Och efter det passet så drog vi och promenerade mer än 1 timma i det fina vädret…fan det var länge sen man såg solen dyka fram.: )

 

Imorgon ska jag hinna köra gym på morgonen ( Ryggpass) sen runt eftermiddagen , 17:00 ska jag köra boxning på Järfällas atletklubb så imorgon blir det ganska så jobbigt träningsdag men sen ska jag hem …fixa mig och sen måste jag till min kompis i Högdalen för klockan 03:00 tiden måste vi dra mot flyget till Spanien…rätt tidigt.. ska fan hoppa in i en iskall dusch den morgonen annars vaknar jag aldrig ju!

Igår var jag och packade väskan så den är hos min kompis så jag slipper släpa på den imorgon, har packat min protein också: ) hehe för jag kommer för det mesta bara äta proteindrinkar och sen sallader med typ kalkon/kyckling där borta: ) måste ju hålla figuren…kanske något litet gott…men knappt det! MÅSTE KOMMA I FORM IGEN!!! 

 

 

Dagens pass

Bröst- Pectoralis major

 

  1. Hantelpress
  2. Flyes på snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Omvänd bänkpress på snedbänk
  5. Flyes på kabelmaskin

 

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Gud jag älskar Barca, världens vackraste stad.

ska också till Spanien Agulas snart pöss

2010-08-24 @ 06:26:38
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

har du varit i colombia? Jaha vad kul. det har jag med. men hur kommer det sig att företag sponsrar dig med olika produkter?

2010-08-24 @ 17:09:02
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Girly

vilken BIFF

2010-09-01 @ 23:04:30
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0