idag tisdag,.




Äntligen har jag börjat komma in i mina egna rutiner igen, det har varit jävla jobbigt att vänja sig … mest när det gäller tidsskillnaden som är 7 h. har inte kunnat sova en enda natt eftersom det är då jag har varit vaken i Colombia! Och så har jag blivit sömning vid 06:00 tiden +

Det är inget kul… men det tar väl någon vecka till tills man börjar komma in i den Svenska tiden!

Hittills har allt här gått bra, har tränat några gånger med en kompis och idag var jag på SATS och tinade upp mitt SATS kort som jag frusit fram till den 20 i denna månad! Skulle aldrig klara att vila ända fram till dess utan att träna och + att jag åker om 3 veckor till Spanien … då måste jag ha deffat ner mig det jag gick upp i Colombia! Vill se bra ut på stranden där: )

Ska vara borta 1 vecka typ.. med en super bra vän till mig! Ska bli kul som fan.

Barcelona ska jag vara: ) hehe

 

Idag som sagt vaknade vid 11:00 typ eftersom jag la mig runt 05:00 tiden, är fortfarande trött som fan. drog till gymmet och körde ett biceps pass! skönt att börja köra 1 muskelgrupp/dag, passet gick skit bra, träffade lite vänner där som jag inte träffat på 5 veckor minst, efter styrke passet så hoppade jag upp på spring bandet och gick raskt takt , inte så långt tid men ungefär en 40 minuter. Vill spara krafter till boxningen senare idag! ska för första gången på 3-4 månader ner till klubben och köra! Pinsamt eftersom jag bara drog därifrån!

Ska iallfall bli kul att komma tillbaka till min värld:) av dödens träning.

 

 

Dagens pass:

 

Biceps brachii

 

  1. Sittande hantelcurls
  2. Stående skivstångscurls
  3. Höga Bicepscurls på kabelmaskin

 

 

 

Min data har fått ett virus.. fattar inte hur, men mamma eller syrran måste ha tagit emot något skit! Lackar och nu läser inte datan av våra kameror/minnen till kameran mm…. Och jag får inte in bilder … .. fan! men så fort jag fixar datan ska jag lägga in bilder ..från resan och från nu…. hehe

 

Jävla väder det är ute:) vart e solen! Jag hoppas solen dyker fram…annars måste jag ju vänta tills jag reser!

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Ja borde också komma in i vardagen. men ska nog softa någon vecka till Pöss girly

2010-08-04 @ 09:04:11
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0