Torsdag!

Idag var det fett nice, körde på gymmet som finns på plugget, orkade inte dra till SATS i sundbyberg! Hehe så jag körde tillsammans med Mile, fast han körde sitt pass och jag mitt! Det är rätt så ruttet gym fast de har allt man behöver och det är ändå en annan känsla att gymma där, lite som Rocky! Hehe

Pumpade fett hårt  idag och körde som vanligt… på max prestation! Men körde endast gym idag, ingen Cardio eftersom jag ska snart käka igen 150 g kycklingfilé sen ska jag packa träningsväskan och dra till SATS i jakobsberg, och köra endast Kaloribränning! Ska nog gå på bandet dela tiden, rätt så chill faktiskt och tiden rullar snabbt när jag går på bandet eftersom jag måste vara koncentrad på vart jag sätter fötterna så jag inte snubblar haha.

I alla fall efter passet var klart så kände jag mig fett tung! Mina ben var helt slut, dödade de idag hehe! Och Mile det är alltid skönt att träna med honom för att han är en sån person som kämpar på varje pass! han är nog den enda bästa eleven jag haft som jag hjälpt och lärt att träna rätt mm han är den enda som fortfarande kör 100% varje pass fast vi inte längre kör på samma gym , så det är super! Han kommer bli stor som fan… snart kommer han ikapp mig fan! Hahah

 

Fett nice pass ! !!!

 

 _______________________________________________________________

Dagens pass!

 

Ben- Bakre lår, Insida lår, Vader

 

1.       Benpress med fötterna högt på fotplattan

2.        

3.       Liggande lårcurls

4.       Stående lårcurls

5.       Stående vad press

 

 

Bröst- Pectoralis major ( Övre, Mellersta, Nedre delen)

 

1.       Bänkpress på snedbänk

2.       Bänkpress på omvänd snedbänk

3.       Kryssdrag

 _________________________________________________

Mile! hehe





Jag hehe!    Mile sätter på lite vikt!









Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

tack snygging.

Gör du i påsk då?

Puss Girly

2010-04-02 @ 20:49:53
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0