torsdag:)

IDAG MÅDDE Jag bättre faktiskt men jag gick på Alvedon! Men natten till idag , fyfan hade fan hög feber! Så det var jobbigt! Men idag var jag och jobbade i alla fall, det gick ju bra, alltid kul att tjäna pengar, måste ju spara till min dobermann valp som kommer nästa år i mars från Spanien: )  

Längtar verkligen!:)

Imorgon ska jag kanske träna, kanske! Beror på hur jag mår, har lite ont i huvudet fortfarande! Men ska sova nu typ! Om jag inte drar och tränar imorgon så kommer jag garanterat träna på lördag! Måste, börjar bli rastlös! Blir galen när jag pausar för länge!

Men det är faktiskt viktigare att bli 100% återhämtad innan jag börjar döda mig på träningen igen! Vill inte pausa min diet för länge heller! Måste ju uppnå målet till juni månad!

Det är Valborg också imorgon, tror inte jag kommer göra så mycket, typ sova bara! Måste vila:)

 

 

Aja god natt!

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Vill också ha en valp :P

Puss Girly

2010-04-30 @ 02:12:53
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0