torsdag!

Pallar inte skriva något typ! Vet ni varför joo för att idag körde jag ett 6 timmars pass på gymmet, styrke passet först och sen Cardio i över 4 timmar, trodde jag skulle dö:) hehe älskar att köra så fast det inte blir så intensiva pass ofta, men ibland älskar jag att känna hur långt jag kan gå utan att svimma! Idag svimmade jag dock inte! Men kunde ha gjort som tur hade jag förberett mig med flera shakes! Och massa amino syror!

 

Imorgon ska jag köra ett pass på eftermiddag men det blir inget Cardio först på måndag! Så endast tunga stryke pass de här dagarna! Imorgon kommer jag ju inte kunna gå!

Eftersom jag körde främre lår idag! och är totalt förstörd!

 

DAGENS PASS:

 

Främre lår- Quadriceps femoris

 

  1. Knäböjd
  2. Benpress med fötter långt ner
  3. Benspark

 

 

 

Är så jävla död! Ska sova snart för jag mår skit!

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

ha ha inte ens jag kan vara sexig när jag stretchar puss Girly

2010-04-23 @ 13:32:54
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0