Torsdag


                                         

På morgonen åkte jag till banken och drog ut alla pengar jag hade på mitt sparkonto, vet inte varför : ) ville bara göra det, har lite saker att göra med de senare.

Sen så gick jag till gymmet och väntade på att Nassos skulle komma eftersom vi skulle köra ett tufft bröstpass!

Klockan 12:00 kom han, han är alltid prick i tid så det är skönt! Ville bara få igång passet: ) hehe

Det som är bra att köra den tiden, det är för att det knappt är folk där så man kan köra i sitt eget tempo utan att någon annan har de andra maskinerna/redskapen.

Passet gick i alla fall rätt snabbt! Men jävlar vad brösten  var pumpade som två stora ballonger.

Idag var jag också riktigt död, och kommer få träningsverk till imorgon med det är bra, så ska det vara, man ska spräcka muskeln! Men imorgon måste jag på massage i S:T Eriksgatan  vid 09:00 och sen dra till gymmet, ska träna med Nassos igen! Hehe det är skönt att träna 2 , för då kan man hjälpa varandra och på så sätt prestera 110% på passen!

Får massage 1 gång i månaden eftersom annars blir jag så stel av all träning! Att man knappt kan röra på sig, killen som masserar mig är så jävla duktig!

 

Imorgon blir det ett tufft pass, jag tror att imorgon kommer jag vara så död att jag kommer efter passet komma hem och typ råka somna, det blir ett tungt axelpass imorgon! Och under lördag/söndag ska benen tränas tungt så då jävlar vad man kommer vara död! Hehe

 

Dagens pass:

 

Bröst- Pectoralis major ( övre, mellersta, nedre delen)

 

  1. Hantelpress
  2. Bänkpress på snedbänk
  3. Bänkpress med omvänd snedbänk
  4. Bröstpress på snedbänk ( maskin)
  5. Sittande bröstpress framåt ( maskin)

 

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0