Torsdag!

Körde idag klockan 12: ) hehe det passet var ett jävligt brutalt pass! kan lova er! Kunde inte gå efter att passet var klart, låren var så jävla pumpade, så fyllda med blod att man kunde se ådrorna ploppa ut, jävligt nice!

Det jobbigaste var att gå ner spiraltrappan för att komma ner till omklädningsrummet! Det tog 5 minuter att gå ner den trappan typ! Normalt tar det väl en 3 sekunder! Varje steg kändes som om man släpade på 100kg!

Jag orkade inte köra ett Cardio pass efter det här passet, så istället så bastade jag i 40 minuter  och sen drog hem, käkade, vilade ett par timmar för att sedan förbereda sig till nästa pass, som jag just kom hem från! Gick på bandet i en 40 minuter, det räcker, fan.: ) hehe kan ju knappt gå just nu, fortfarande så jävla pumpad!

Måste käka snart och sen chilla och titta lite på tv: ) hehe sen innan 10 ska jag käka något igen med protein! Och börja förbereda mig för natten!

Måste hinna vila för imorgon blir det ingen lätt träningspass! Kommer döda resten av bena!

 

Dagens pass:

 

Främre lår- Quadriceps femoris

 

  1. Knäböjd med bena tätt ihop
  2. Benpress med fötterna långt ner på plattan
  3. Benspark

 

 

 

Har inte hunnit ta någon bild på mig eller när jag tränar. Men lägger upp en bild på mina skorpioner, matade de igår med stora feta syrsor.: )

 



söta va?  :) hehe den 3 skorpionen hade inte lust att käka , nu får de inte mat ända fram till juni månad, ska mata de någon dag innan jag reser till Colombia. :)

sen får de vara utan mat ytterliggare en 2-3 månader










Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Bilal

Fan va länge de kan klara sig utan mat! :O

2010-04-15 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0