tjoo


                              



Var på bio igår med familjen och min kusin, och kollade på ( The Bounty hunder) skit rolig film! Gå och titta på den, trodde först den skulle vara skit tråkigt men man skrattar en hel del under filmen: )

 

Eftersom jag kör deff just nu så kör jag ju Cardio varje dag förutom på söndagar! Ser som sagt fram emot att börja mitt nya tränings upplägg idag!

Ska bli Sveriges bästa Bodybuilder;) hehe det är mitt mål: ) man måste ju ha mål annars kommer man ingen vart! Hoppas att det är lite folk på gymmet idag, så jag kan köra i lugn och ro hehe!

Någon som ska träna idag?

 

Sen måste jag fan tvätta kläder och städa mitt jävla rum som är så stökig! Det ser ut som om någon slängt en bomb!: ) hehe ligger tillskottsburkar över allt i rummet, kläder här och där, sängen pallar jag inte bedda hehe, man orkar inte städa just nu: ) men ska fixa till allt idag! har fan inga rena  kläder typ!

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Bilal

Jag har också sett den, den är rolig :D

2010-04-15 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0