tja!!!

Hej alla! Har inte kunnat skriva, eller inte orkat skriva eftersom igår Tisdag så mådde jag riktigt dåligt på träningspasset! Hade rysningar och frös som fan! Sen på kvällen fick jag hög feber, så jävla lack! Och idag mådde jag så dåligt att jag inte drog och träna! har stoppad deffen tills jag mår bra igen, får inte dieta när jag är sjuk, då riskerar jag tappa mycket muskler! Fan det var det här som jag var rädd för! Hatar att bli sjuk under deffen, allt gick ju så bra tills nu :(

 

Passet igår Tisdag

 

Rygg

 

  1. Rodd i kabelmaskin
  2. Rodd i kabelmaskin med brett grepp
  3. Latsdrag bakomhuvud
  4. Latsdrag mot bröst
  5. Marklyft med hantlar

 

 

Var och jobbade idag eftersom jag bli galen av att inte göra något, kan ju inte dra och plugga just nu är så dålig. Men måste tjäna pengar…mådde riktigt dåligt idag , skit seg var jag! Och svimfärdig som fan! Hade tänkt dra och gymma idag, men mådde så dåligt att jag bestämde mig för att vila! Imorgon lär jag nog köra ett pass, ska först köra fotboll med jobbet och sen måste jag dra till gymmet och köra ett bröstpass!

Jag hoppas jag mår bättre imorgon, ska lägga mig nu typ! Måste försöka vila så mycket som möjligt! Och dricka en massa vatten! Idag käkade jag också massa kolhydrater! Fan hatar att pausa deffen!

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0