Tisdag




Det är så jävla skönt att kunna vakna när man själv vill, fast jag ändå brukar vakna tidigt automatiskt! Men det jag menar är att man slipper vakna med hjälp av en jävla klocka!

Tyvärr vaknade jag för sent idag, runt 10 tiden och då är det ingen ide att käka frukost när jag ändå ska ta en shake när passet börjar, var på gymmet runt 12! Kan inte köra med mat i magen eftersom jag får bara lust att spy ut allt, då jag anstränger mig till max!  körde idag ett ryggpass tillsammans med Palin och en vän som jag inte minns namnet på….som vanligt! hehe! De ville köra tillsammans med mig! Så vi dödade oss : ) hehe de lär ha träningsverk imorgon: ) hihi!

Körde endast styrka på passet, eftersom jag ska snart om några timmar åka till SATS igen och köra ett rejält Cardio pass! ska bränns bort massa jävla kalorier: ) hehe + Basta : )

Ska köra sönder mig!

Hehe

 

Därför käkade jag en riktigt bit …. Smaskig laxbit precis när jag kom hem! Man måste ju fylla på energi tanken.. + att jag tog en shake med protein + 20 g snabba kolhydrater direkt efter styrke passet!

 

Har inte heller andra planer för dagen, så dagen får komma och gå som den vill!

Fast det vore ju kul att hitta på något sen! Men jag lär nog vara död: ) hehe

Imorgon ska jag också köra 3 pass! så då jävlar behöver jag energi! Hehe

 

En annan tråkig sak, denna månad har jag fett lite pengar att gå på så jag fick fan avboka ansiktsbehandlingen som jag skulle ha på fredag! Fett jobbigt, får göra den sen när jag får lön!

Får väl lägga ansiktsmask istället.. hehe.

 

 






Dagens pass:

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Latsdrag med smalt grepp
  4. Rodd på kabelmaskin med brett grepp

 







 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Själv ska jag ut och springa nu Puss girly

2010-04-06 @ 16:20:21
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tar du i bänkpress, mark & knäböj? :)

2010-04-06 @ 17:06:34
Postat av: Girly

Precis du är ju på riktigt god väg måste jag säga;)

Puss Girly

2010-04-07 @ 00:04:00
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Gabriella

haha ;)

2010-04-07 @ 13:20:19
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0