Tisdag

Dagens pass:

 

  1. Midja – sidböjningar på kabelmaskin
  2. Mage – Situps med vikter + utan vikt

 

 

 

 

Körde idag ett rätt lugnt pass, det blev inget Cardio efter styrke passet men satt länge i bastun sen när jag var klar!

Det var rätt fullt idag med folk där på SATS så det var ju skönt att jag inte  körde ett så intensivt pass!

Hade lite ont  i magen idag under passet, vet inte varför måste ha käkat något konstigt, fast kommer inte på vad! Fett jobbigt! Var så uppblåst: ) hehe

Men inget kan ju stoppa min träning! Om det inte är feber! Hehe

Då kanske jag vilar! Annars kan jag inte vila ifrån träningen, blir fan galen! Och sur som fan! Ingen kan prata med mig för då kan jag överreagera på fel sätt!

Därför nu när jag sen åker på semester till Colombia så kommer min träning att fortsätta, men jag kommer vara tvungen att vila första veckan där! eftersom jag måste vänja mig med tidsskillnaden mm! Som är 6 timmar typ skillnad! Fett jobbigt! Kommer inte vara glad den veckan lovar! Men jag måste vila annars tappar jag muskler , under den veckan kommer jag växa som fan , jag vet det! Den vilan kommer göra att så fort jag börjar träna som vanligt, som jag då kommer göra på andra veckan där och framöver.. den vilan kommer göra att musklerna lär spricka och jag kommer att öka en hel del muskelmassa!

Kommer typ sova hela första veckan! Hehe

 ________________________________________________________________________




Just nu kollar jag lite på lite olika sidor om djurplågeri! Jag fattar inte att människan kan vara så jävla ond och misshandla ett oskyldigt djur som inte gör något dumt! Fan blir så jävla arg på det här! Så trist att se plågeri av djur! Jag vill bara slå sönder de som plågat de stackars djur! Här i Sverige förekommer det en hel del djurplågeri, och jo visst tack vara djurskyddet finns, annars skulle det finnas ännu mer, MEN ändå finns det en stor del djur som misshandlas utan att vi ser det! Därför tycker jag att man borde ta tag i detta, först och främst borde straffen mot djurplågeri förstärkas! Man blir nästan aldrig dömd här för djurplågeri fast det finns bevis som visar att djurplågeri skett! Så det är skit dåligt och får man ett straff så är den inte så stor kanske några månader…

Det här borde man ändra på!

 

Sen borde det finnas liknande djurpoliser som kan omhänderta djur mm! Jag vet att det finns en hel del djurplågeri som många ser, men om man kontaktar polisen så bryr de sig inte! Det är dåligt som fan!

 

Djurplågare dra åt helvete!!!!

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0