Söndag!


                                        

Idag var det ett triceps pass som gällde, de öppnade vid 12:00 så jag var där prick 12:00 : ) hehe får ju inte vara försenad till min träning ju hehe

Idag var det proppfullt med folk , det är fan konstigt. Det var ju så jävla fint väder ute, då tycker jag folk borde vara ute,  igår när det var fult väder så var gymmet tomt typ! Hehe

Körde idag sönder mina triceps sen gick jag 30 minuter på bandet, sen så pumpade jag lite underarmar, och när jag var klar så gick jag upp 40 minuter på Crosstrainern: ) hehe man måste ju bränna kalorier:)

Imorgon börjar jävla skolan igen, fan… lovet går så jävla snabbt! Ska köra rygg imorgon, vet inte vilken tid men runt eftermiddagen blir passet nog!

Ska pumpa sönder mig, fan måste växa! Måste bli störst bäst och vackrast;) höhöhö

 









                              

Dagens pass:

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Omvända enarmspushdowns

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

4.      Pushdowns med stång

 

 

 

kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Jo men lite kul måste man ju få ha med:)

Puss Girly

2010-04-12 @ 09:15:19
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0