Söndag ----> Måndag

                          



Igår Söndag pallade jag inte skriva något, var så himla trött efter all träning, på morgonen vaknade jag stel som satan! Då fick pappa lust att gå ut och gå, så vi drog, vi gick i 2 timmar + 

Det var fint väder men jag går så stelt så jag vart fett slut: ) hehe + att när jag kom hem så hoppade jag snabbt i duschen och sen körde pappa mig till SATS där jag körde tillsammans med Nassos  det sista delarna av bena:)

Passet var jävligt tufft!  Baksidan av låren vart helt förstörda, vi körde så hårt att när jag kom hem så märkte jag att det hade kommit upp lite blod ur porerna!

Måste bli stor ju så ända sättet är att dö i varje pass!

På kvällen var jag ännu stelare än vad jag var på morgonen! Så det var fett jobbigt, kunde knappt skita! Haha

 

Passet i Söndags

 

Bakre lår, insida lår + vader

 

  1. Benpress med fötterna högt upp
  2. Liggande lårcurls
  3. Sittande lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Vadpress på benpress
  6. Sittande Vadpress

 

 

 

 

Idag Måndag! Jobbigt! Hade tid hos Hudläkaren på Läkarhuset i Odenplan på morgonen så jag fick ju vakna tidigt idag för att käka en bra frukost o dusha mm för att sedan dra!

Efter när jag hade varit där borta så drog jag till plugget där jag hade ett prov! När det var klart så var det bara att skynda sig till gymmet! Det vart ett Ryggpass idag! jävligt skönt att köra rygg! Eftersom jag måste få den att växa jävligt mycket! Har tränat så mycket boxning i så många år att ryggen hann inte växa i jämförelse till de andra musklerna på kroppen men nu börjar den få form! Så det gäller att döda sig! Som fan till max!!!!!!

Det ska göra ont!!!

 

Efter passet så gick jag en 40 minuter på bandet! Och när det var klart så chillade jag med vänner: ) hehe på gymmet!

Det blir ju så när man dietar! Den mesta delen av det sociala livet är just på gymmet! Man orkar ju inte ut och klubba mm när jag kör diet! Inte bra heller ! så  man får offra sig: ) hehe men jag trivs! Har ju valt att leva så! Hehe

Sen vart det ändå lite sent så jag drog ner och bastade och sen drog hem!

     
 

Kom hem nyss! Vet inte vad jag ska göra! Kollar lite tv! Håller på också att kollar vissa dokument! Om införsel av valpar! ska ju importera en Kuperad dobermann valp från Spanien, den är redan bokad! Det blir en hane, Svart färg! Fin som fan! Skickade iväg handpenning på honom, nu håller jag på kolla vad som krävs att göra hos jordbruksverket för att få tillståndet!

Valpen får jag i Mars, kommande år!  Längtar: ) hehe

Hinner inte skaffa valp innan ska ju resa till Colombia den 22 juni! Hehe vet inte hur länge jag blir kvar där! flygbiljetten är öppen 1 år! Men vi får se! Hehe  

Måste ju komma hit och växa mig stor som fan! 

Bli störst ! hehe

Där är det nog lättare att växa;) hehe

 

Dagens pass:

 

Rygg

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Rodd på kabelmaskin med stång
  4. Rodd på kabelmaskin

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0