söndag! hehe


Har nu gjort om mitt träningsprogram, så jag ser fram emot att starta den redan på Måndag, alltså imorgon! det kommer bli skönt med det här schemat!
kommer köra vecka 1 först , sen vecka 2, sist vecka 3 och så börjar jag om på vecka 1 !!!

vi ska snart dra på bio , tror jag! eller senare iallafall eftersom det är fett trist här hemma o min kusse är fett uttråkad:) men det är ju min vilodag!! hehe sista vilodagen innan det nya schemat börjar!















Mitt nya träningsschema

 

(Vecka 1)

 

dag 1: Biceps brachii

dag 2: Rygg

dag 3: Bröst

dag 4: Främre lår

dag 5: Bakre lår + Vader

dag 6: Axlar

dag 7: Triceps brachii

 

 

(Vecka 2)

 

dag 1: Rygg

dag 2: Biceps brachii

dag 3: Triceps brachii

dag 4: Bröst

dag 5: Axlar

dag 6: Främre lår

dag 7: Bakre lår + Vader

 

 

(Vecka 3)

 

dag 1: Rygg

dag 2: Mage + Midja

dag 3: Trapezuis (Kappmuskel)

dag 4: Främre lår

dag 5: Bakre lår + Vader

dag 6: Axlar

dag 7: Bröst












Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack :)

de e bra, sj?

2010-04-04 @ 21:20:48
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: xxxl

scheman ser bra ut! kanske lägga in 2 pass vader och mage i veckan istället för bara 1 gång? :) kommer du sluta helt med cardio?

2010-04-04 @ 23:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0