Onsdag!!





                               
                                          tänk o vara såhär stor!! hehe




Idag vart det bröst träning, jävlar vad det känns rätt bra med det nya schemat! Ett helt pass på bara pumpa sönder bröst! Fyfan va stora brösten var idag: ) som två jävla balånger, fyllda med massa blod:)

Man måste ju köra intensivt för att pumpa in så mycket blod som möjligt i muskeln, gäller att spräcka sönder muskeln: ) hehe

Körde tillsammans med en kompis bror: ) fan jag ber om ursäkt men jag är så jävla kass på att lära mig namn! Hehe men i alla fall vi pumpade på max! hehe han körde tillsammans med mig igår och idag hade han träningsverk: ) hehe då lär han ha verk imorgon också fast på brösten: ) hehe + så ville han köra tillsammans med mig imorgon! Då blir det ett jävla tufft pass: ) hehe tror det är främre lår imorgon.

Ska pumpa sönder tills jag inte kan gå hehe! Måste bli stor! : )

 

Passade även på att köra en del Cardio idag först en 40 minuter på bandet i snabbt temo och sen ytterligare en 30 minuter på Crosstrainern. Det känns jävligt nice: ) skönt att bränna kalorier: ) hehe

 

ska lite senare tillbaks till gymmet och köra ett till Cardio pass: ) måste bränna så mycket som möjligt: ) hehe det är rätt chill, fast det känns lite i knäna: /   väger ju rätt mycket för min längd mm, så man får vara försiktigt att inte slita ut knäna så mycket, särskilt när man går på bandet.

 

 

Dagens pass.

 

Bröst- Pectoralis major ( övre, mellersta, nedre delen)

 

  1. Hantelpress
  2. Bänkpress med snedbänk
  3. Bänkpress med omvänd snedbänk
  4. Bröstpress på snedbänk ( maskin)
  5. Sittande bröstpress ( maskin)
  6. Kryssdrag

 

 




OBS!! kan kanske lägga upp någon bild lite senare, farsan har kortläsaren till kameran! hehe


 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0