onsdag!!

                          

                                                  Fan ska bli större än honom!!!:)






Det vart inge jätte jobbigt pass idag, men körde sen rätt mycket Cardio istället så jag är ju helt slut i alla fall!!

Det var ändå ett rätt trevlig dag idag att hålla sig på gymmet! Särskilt efter när jag var klar då chillade jag ett tag där och pratade med vänner:) idag fick jag även ge lite råd om kost mm till lite folk som undrade, kul att hjälpa folk ibland: )

Bastade också idag hehe med en vän: ) Martin heter han! Vi gjorde jävla bastun varm som fan! Det brändes som fan på kroppen! Att vi satt nog där en 20 minuter och sen flög vi upp! Fyfan! Dog nästan! Hehe

Sen var det bara att dra hemåt! I det jävla fula vädret! Så jävla trist med regn + så snöade det lite idag och igår med! Jobbigt som fan! Vill ju ha sommar nu!

Hoppas det blir fint väder imorgon!

Hoppas !!

 

Imorgon måste jag ha kraft så ska sova snart! För det blir ett riktigt tufft pass imorgon!

Ska dööö imorgon på gymmet! Måste bli störst!!

: )

 

dagens pass:

 

Trapezius

 

  1. Kapp lyft på kabelmaskin
  2. Axelrullningar med hantlar

 





Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Två biffar me like Puss Girly

2010-04-22 @ 13:49:13
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0