Onsdag!


               

Idag körde jag ett Triceps pass tillsammans med min vän Nassos, han är väldigt duktig att träna: ) hehe och det är kul att köra tillsammans med någon som också kämpar för livet på passen!

Hehe

Idag gick det super, vi körde ut passet på mindre än 1 timma, intensivt, och utan knappt vilan emellan. Så nöjd är jag som fan!

Tror Nassos också är rätt nöjd med dagens pass!

När vi var klara så gick vi upp på banden och gick i raskt takt! I en 30 minuter, för att bränna lite kalorier, sen så gick vi ner, han gick hem och jag satte mig i den varma bastun och svettades ut en massa extra vätska så det var nice!

 

Triceps pass

 

  1. Pushdowns med rep
  2. Pushdowns med stång
  3. En arms pushdowns med rep
  4. Sittande tricepspress över huvudet med hantel

 

 

 

Jävligt nöjd idag!! imorgon ska vi också träna tillsammans så jag hoppas passet imorgon också blir lika super som idag!

 

 

Ska nu möta Jocke, en vän till mig, vi ska hem till han och kolla på valpar, hans vovve fick massa söta valpar: ) hehe

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0