Måndag!


                        

Körde idag Biceps + 70 minuter Cardio pass på bandet! Det känns jävligt  bra med dagens pass, eftersom från och med idag påbörjar jag mitt nya träningsupplägg som jag gjorde här om dagen! Det känns rätt skönt att träna 1 muskelgrupp om dagen eftersom då kan jag koncentrera mig på att spräcka sönder den muskeln!

Nu jävar ska jag växa som ett djur! Skiter i … ska bli störst: ) haha

 

Är ju ledig denna vecka också.. så det känns skönt.. kunna sova ut ordentligt, vakna utan att någon jävla väckarklocka  ringer! Har inga jätte planer till veckan, det enda jag vet är att jag ska träna: ) hehe okii idag har jag städat hemma lite.. städade rummet iallafall hehe äntligen! Och så ska jag tvätta kläder klockan 18:00!

Men annars vet jag inte vad som händer senare… skulle vara kul att hitta på något: ) trist att bara vara hemma: ) ska dricka lite aminosyror snart!

 

 

 

 

Dagens pass:

 

Biceps brachii

 

  1. Stående skivstångscurls
  2. Stångscurls på kabelmaskinen
  3. Höga bicepscursl på kabelmaskinen

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0