Måndag!!!!

Idag är det Måndag, och det var första tråkiga dag på skolan, hoppas de här veckorna går snabbt som fan, längtar till juni.

Slutade väl ändå rätt tidigt idag så jag var på SATS i jakobsberg ungefär vid klockan 12:00, idag var det ett rygg pass som gällde så i omklädningsrummet, efter jag hade bytt om så satte jag mig och förberedde mig för att gå upp till gymmet och köra mitt pass så intensivt och koncentrerad att jag glömde bort folk mm! Och bara levde mig in i min värld! Körde utan att knappt vila emellan! Pumpade på tungt som fan.

Det tog 80 minuter att köra ut rygg passet utan problem! Efter passet var jag så död att jag pallade inte köra Cardio utan gick ner och bastade sen drog hem, käkade lite, vilade och sen så drog jag tillbaks till gymmet för att enbart köra Cardio, kom nyss hem! Var fan på gymmet 2 timmar ungefär, gick på bandet och sen på Crosstrainern.

Just nu sitter jag här och är död som fan , hoppas jag kommer kunna sova bra inatt för att igår natt gick det inte att sova fan! Sov kanske 4 timmar och det är inte bra fan! Måste ju få återhämta mig.

 

 

Dagens pass:

 

Rygg

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Marklyft
  4. Latsdrag med smalt grepp

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tar du studenten i år?

2010-04-13 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0