Lördag

Dagens pass gick super, och det var skit nice, träffade min vän som är Bodybuilder, vi körde lite rygg tillsammans. Men det var nice! Det var inga typ på gymmet, så det gick ju nice, körde även marklyft idag så jag var typ dunder stel efter passet: ) hehe imorgon ska jag be mamma göra massage till mig eftersom jag behöver det! Blir ju så jävla stel annars om jag inte får massage minst varannan vecka. Jag får ju massage 1 gång i månaden men det räcker tydligen inte, idag har jag varit stel som en jävla sten! Känner mig så tung att gå och det är för att jag pressat mina benmuskler som fan de här veckorna!

 

 

En sak är konstigt, många tror jag tar steroider, det är sjukt! Har haft massa onödiga och jobbiga diskussioner här hemma, så det är lite jobbigt! Hehe fan ska man göra?

Jag vet ju att jag är helt ren…men jag har min dröm och det är att bli den bästa bodybuildern i Sverige! Jag vet att jag kan och kommer nå mitt mål förr eller senare…. Fast jag vet och alla vet att för att komma dit så behövs steroider.

Säger inte jag ska bli det nu! men under mitt livsgång ska jag nå dit! Och tyvärr vet jag att de närmaste jag vet aldrig kommer att stödja det! Men det skiter jag i tyvärr, för jag har också mitt liv och jag gör vad jag vill! Vill man ibland nå sina mål så får man vara beredd att ta lite risker..!!!

 

 

 

 

 

 

 

Dagens pass:

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Marklyft
  4. Rodd på kabelmaskinen  med brett grepp
  5. Rodd på kabelmaskinen

 

 

 

 

haha, Sats hunkar! haha! det finns en hel del på gymmen som är stora som djur: )
 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0