Lördag:)

KOM NYSS HEM från gymmet, körde tillsammans med min vän Nassos! Jävligt tufft pass blev det, vi pumpade sönder idag!

Vi körde ett axelpass idag! och jävlar vad tungt det var! De här senaste 2 veckorna har jag inte kört på något som ökar prestationen eftersom jag måste låta kroppen rensa ut det innan jag påbörjar en ny kur, saken var att blodtrycket i kroppen höjdes som fan! Och det är inte så hälsosamt med för högt blodtryck! Men men! Så är det!

Käkade en kotlett just: ) var utsvulten men man var ju inte ens mätt med det! Den var så liten men den var skit god, ska se vad jag ska käka sen, om en liten stund!

Måste försöka få så mycket energi som möjligt så jag orkar dagen, inte för att jag ska göra nått speciellt fan , tråkigt här hemma!

Men imorgon måste jag ju orka ett bröst pass! tror jag kommer få köra den själv imorgon men det går bra! Ska döda mig! Måste få stora tuttar till sommaren höhö: )

 

Dagens pass:

Axlar

 

  1. Axelpress
  2. Hantellyft åt sidan lutande på snedbänk
  3. Skivstångspress ( maskin)
  4. Drag till hakan på kabelmaskin
  5. Kabellyft framåt

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0